Naujienos

86% „Ryanair“ skrydžių gruodį nusileido pagal tvarkaraštį

91% visų „Ryanair“ skrydžių nusileido pagal tvarkaraštį 2015 m.

Šiandien, sausio 12 d., „Ryanair“ paskelbė klientų aptarnavimo statistiką, kuri patvirtina, kad „Ryanair“ išlieka Nr. 1 aviakompanija Europoje:

  • 86% „Ryanair“ skrydžių atvyko numatytu laiku (iš 44 tūkst. skrydžių);
  • Mažiau negu 1 skundas 1 300 klientų;
  • Mažiau nei 1 skundas dėl pamesto bagažo 1 000 klientų;
  • Į 99% visų skundų atsakyta per 7 dienas.

2015 m. aviakompanija „Ryanair“ pervežė rekordinį skaičių keleivių - 101 mln. ir įvykdė 600 tūkst. skrydžių iš kurių 91% nusileido pagal tvarkaraštį.

„Ryanair“ atstovas Robin Kiely sakė:

„Gruodžio mėn. „Ryanair“ pervežė daugiau kaip 7,5 mln. klientų ir įvykdė 44 tūkst. Skrydžių, iš kurių 86% atvyko numatytu laiku. 2015 m. „Ryanair“ iš viso įvykdė 600 tūkst. skrydžių, iš kurių 91% atvyko numatytu laiku. Šiais metais „Ryanair“ ir toliau aktyviai plečia savo maršrutų tinklą bei tęsia “Always Getting Better” programą, kurios tikslas – gerosios keleivių patirties kūrimas. „Ryanair“ siūlo kur kas daugiau nei tik žemiausias kainas Europoje.”

Gruodis 2014 2015
Skrydžiai kurie atvyko numatytu laiku 85% 86%
Skundai (1,000-čiui keleivių) 0.73 1.30
Skundai dėl bagažo (1,000-čiui keleivių) 0.54 0.63
Skundai atsakyti per 7 dienas 99% 99%