Naujienos

Lietuvos oro uostuose – ypatingas dėmesys keleiviams

Lietuvos oro uostai šiandien švenčia tradicine tampančią Kliento dieną. Tokia iniciatyva Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose vykdoma jau trečią kartą - nuo 4 val. ryto iki 16 val. popiet visų oro uostų darbuotojų dėmesys nukreiptas į keleivius.

„Kliento diena visų pirma skirta keleiviams, nes jie yra mūsų klientai. Norime būti kuo arčiau jų ir sužinoti įvairiausius jų poreikius bei emocijas, kurios užklumpa prieš skrydį, todėl kai kurie iš mūsų keliamės prieš 3 val. nakties ir einame dirbti į aviacijos saugumo patikros punktus. Toks darbas, kai vadovai atlieka dalį svarbiausių įmonės veiklų, užsienyje yra gan paplitęs – ir mes norime jausti, kuo gyvena mūsų kolegos ir ko trūksta mūsų keleiviams“, - sakė Indrė Baltrušaitienė, Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė.

Per visą dieną keleivius aptarnaus specialiais marškinėliais vilkintys Lietuvos oro uostų administracijos darbuotojai ir kviestiniai svečiai, bus išdalinta nemažai oro uostų ir jų partnerių įsteigtų prizų - greitosios patikros ir apsilankymo Verslo klube kvietimų, vaišinama saldumynais, galima savo artimiesiems nemokamai išsiųsti šventinį atvirlaiškį, taip pat šiandien rengiamos 4 ekskursijos po keleiviams įprastai uždaras Vilniaus ir Kauno oro uostų erdves.

Šįkart prisijungti prie Kliento dienos Lietuvos oro uostai pakvietė visas savo teritorijoje veiklą vykdančias įmones, taip pat savo kolegas iš Susisiekimo ministerijos, kitų miesto įstaigų. Lietuvos oro uostuose apsilankyti ir su keleiviais pabendrauti planuoja Civilinės aviacijos administracijos ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovai.

Dėkodami prie šventės prisidėjusiems partneriams – šv. Kristoforo vaistinei, barui „Švyturys“, „Reitan Convenience Lithuania“, „Coffee Hill“, „Venter“, „Baltic Airport Services“, „Via Baltica pramogoms“, Mariui Bacevičiui, „GTS Palangai“ – Lietuvos oro uostai ateityje tikisi dar labiau išplėsti šią idėją.