Keliautojo teisės

Jeigu Jūsų skrydis yra atšauktas ar vėluoja, jeigu Jūsų organizuotos turistinės kelionės sąlygos yra prastesnės, negu žadėjo kelionės organizatorius, ar sugedo užsienyje pirkta prekė – visais atvejais Jūs turite vartotojo teises, kurias pardavėjas turi gerbti.

Norite sužinoti daugiau? Skaitykite:
Oro keleivių teisės. Jei Jūsų skrydis atidėtas daugiau nei 2 valandas arba iš viso atšauktas, Jūs turite teisę gauti nemokamą maitinimą, gėrimus ir apgyvendinimą bei galimybę susiekti su artimaisiais (daugiau). Lankstinukas apie oro keleivių teises (pdf). 

Organizuota turistinė kelionė. Kelionės sąlygos turi būti tokios pačios, kaip žadėta pasiūlyme. Jeigu taip nėra, Jūs galite prašyti alternatyvių paslaugų ar kompensacijos (daugiau). Lankstinukas apie organizuotas turistines keliones (pdf).

Pirkimas Europos Sąjungoje. Jeigu turite kokių nors problemų dėl prekės, pirktos kitoje Europos Sąjungos valstybėje, pagalba yra arčiau nei manote (daugiau). Lankstinukas apie pirkimą Europos Sąjungoje (pdf).

Pirkiniai ir paslaugos Lietuvoje bei Airijoje.  Lankstinukas apie pirkinius Lietuvoje bei Airijoje (pdf).

Neteisminis ginčų nagrinėjimas (pdf).

Daugiau apie vartotojo teises galite rasti čia.

Informacija apie Europos Vartotojų Centrą  čia.